1.      1.Condicions de compra-termes i condicions generals de contractació

A.      Informació prèvia a la contractació

El contracte del prestador amb l'usuari per a la compra dels seus productes al present portal, produiran tots els efectes jurídics, quan concorrin el consentiment i els altres requisits necessaris per a la seva validesa, establerts a la normativa vigent, a l'empara de l'art. 97 i següents del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, d'ara endavant Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, d'ara endavant Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre i la Llei 7/1996, de 15 de gener, d'Ordenació del Comerç Minorista (actualitzada any 2021).

Els productes oferts pel prestador estan dirigits a consumidors finals. Per això, us informem, a l'empara de la legislació vigent, que el consumidor és tota persona física que no realitza cap activitat comercial, i compra pel seu propi consum.

Els preus exposats al portal podran ser revisats i modificats si les condicions ho requereixen, en qualsevol moment. Per aquest motiu, informem per endavant, que a la web és possible, que apareguin a la pestanya PREUS REBAIXATS. Les ofertes romandran a la venda fins a la fi d'existències. Aquest fet, es mostrarà amb els preus corresponents a cadascun dels productes exposats al portal.

Tots els preus dels productes exposats a la present pàgina web porten inclòs l'IVA. La base imposable més l'IVA al tipus actual, el trobaran al carretó de la compra en finalitzar-la, a la factura final, juntament amb els ports que corresponguin si escau. La factura se us enviarà al client en el moment de realitzar la compra al present portal.

B.      Informació al consumidor sobre l'exercici del dret de desistiment

L'exercici del dret de desistiment a l'empara del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, atenent el contingut de l'article 68.1. “El dret de desistiment d'un contracte és la facultat del consumidor i usuari de deixar sense efecte el contracte subscrit , notificant-ho així a l'altra part contractant en el termini establert per a l'exercici d'aquest dret, sense necessitat de justificar la seva decisió i sense penalització de cap mena”.

Això significa que l'usuari, persona física, pot exercir el dret a desistir del contracte de compra, subscrit amb el comerç, en un termini de 14 (catorze) dies naturals sense necessitat de cap justificació.

C.      Exercici del Dret de Desistiment

El consumidor disposarà d’un termini de catorze dies naturals per exercir el dret de desistiment. Correspon al consumidor provar que ha exercitat el seu dret de desistiment conforme al que disposa la legislació esmentada. El termini dels 14 dies (catorze) es computarà des de la recepció del bé, per part de l’usuari, objecte del contracte.

Per exercir el dret de desistiment, l’usuari haurà de notificar la seva decisió per desistir del contracte de compra, a través duna declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal certificat, o correu electrònic). Podeu utilitzar el model de formulari de desistiment que figura en aquest apartat.

Instruccions per emplenar-les:

Dirigir la carta per correu postal certificat, o bé, per e-mail a les següents adreces disponibles a:

• Per correu electrònic: info@naiomy.es

• O bé, mitjançant un escrit postal adreçat a: GARCIA PLANAS JOIERS S.L. C/. Galileu 220 (08224 Terrassa-Barcelona), Espanya.

• Telèfon de contacte: 93.780.38.09

• Adjuntar, en tots dos casos, una fotocòpia del DNI o document acreditatiu de la seva identitat, a l'empara dels Art.15-22 de la LOPD-GDD i Art. 11 RGPD.

Model de formulari de desistiment (només ha d'emplenar i enviar el present formulari si es vol desistir del contracte):

FORMULARI DE DESISTIMENT DE LA COMPRA ON-LINE

Les dades del client s'han d'adreçar a les adreces següents:

• A l'atenció de: GARCIA PLANAS JOIERS S.L.

• Adreça postal: C/. Galileu 220 (08224 Terrassa-Barcelona), Espanya.

• Telèfon de contacte: 93.780.38.09

• Correu electrònic: info@naiomy.es

Per la present, us comunico que desisteixo del meu Contracte de compra on-line realitzat al present portal, acollint-me al dret que m'empara en la llei, atenent al contingut de l'Article 68 del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre , del següent bé/s, que es descriuen a continuació:

Indicar les referències, els noms dels productes i les quantitats que són les que es descriuen:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

El termini de desistiment començarà a comptar a partir del dia que es realitzi l'acceptació de la compra, o si no, des que el venedor va tenir coneixement de la compra per part del client.

El dret de desistiment està subjecte a les condicions següents:

• Els productes d'una mateixa comanda s'han de tornar a la mateixa tramesa, sense acceptar-se devolucions d'una mateixa comanda per separat.

• Els productes han d'estar al seu embalatge original.

• No haver passat el termini dels 14 (catorze) dies naturals des de l'acceptació de la compra del producte per part del client.

• Si el producte no compleix les condicions esmentades anteriorment, se us enviarà un correu electrònic, argumentant que no procedeix l'exercici del Dret de Desistiment.

• El prestador podrà retenir l'import del reemborsament fins que hagi rebut la mercaderia.

• Les despeses de devolució aniran a càrrec del client.

• L'empresa de paqueteria per realitzar la devolució de la mercaderia, es podrà fer amb qualsevol que esculli el comprador.

• No es podrà exercir el dret al desistiment per a aquells encàrrecs realitzats de manera personalitzada per a un únic client (aliances, joies personalitzades, gravats…).

D.     Conseqüències del desistiment

Si el dret de desistiment per part del client, és acceptat per part del prestador per haver complert tots els requisits legals, se li tornarà tots els pagaments rebuts per part del client, excloses les despeses de transport, sense cap demora indeguda i, a partir de la data en què se'ns informi de la seva decisió de desistir del present contracte, sempre que hagi exercit el seu dret de desistiment, dins el termini legal dels 14 (catorze) dies naturals.

En cas que el client exerceixi el Dret de Desistiment, correrà amb les despeses de devolució.

Procedirem a efectuar aquest reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat pel client per a la transacció inicial, tret que hagi disposat expressament el contrari, de manera raonada. En tot cas, no incorrerà en cap despesa com a conseqüència del reemborsament, excepte les despeses d'enviament que seran a càrrec del client.

El client en exercir el dret de desistiment, quan es retornin els béns a aquest, si aquests patissin un deteriorament o un canvi en la naturalesa o destinació de l'ús dels mateixos, el client haurà d'assumir el cost de la reparació, que suposi restablir els béns per al seu ús inicial.

2. Procediment de contractació i registre

Abans de la contractació, el client tindrà a la seva disposició al portal tota la informació relativa als tràmits que cal seguir, per a la celebració del contracte electrònic de la compra dels productes.

El procediment de compra on-line consta de diverses fases:

1a Fase: Compra: Escollir els productes de la compra per part de l'usuari, i afegir-ho a la “carret de la compra”.

2a Fase: Identificació de l'usuari: L'usuari ha d'iniciar la sessió, si escau, procedint a emplenar el formulari de dades personals i identificatives donant-se d'alta, acceptant les condicions de compra i política de privadesa.

3a Fase: Pagament: Pagament, on constaran tots els imports a cobrar, mitjans de pagament, inclosos els impostos i els ports, si escau.

4a Fase: Confirmació de la comanda: Confirmació de la comanda per part del prestador, moment en què es perfecciona el contracte a l'empara del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre. Enviament de la factura, on consten el/s producte/s que s'han comprat i la descripció del mateix, en el mateix document hi figuren les dades de comprador i venedor, descripció del producte/s, import, inclosos els impostos i els ports.

5a Fase: Enviament: Enviament, per part del prestador, dels productes comprats per l'usuari, amb les dades que va facilitar al registre.

Per al procés de compra on-line, al comprador se li requeriran les dades que siguin necessàries per realitzar l'execució i el control de la compra, inclosos el lliurament del producte i el pagament del preu.

Les dades de facturació seran les que constin al registre de l'usuari. El prestador no es responsabilitza dels errors comesos per l'usuari en les dades que ens faciliti per a la realització de la compra, l'usuari ha de prestar especial atenció a l'emplenament dels formularis i sens perjudici de la possibilitat de corregir aquestes dades després de la realització de la compra.

Si l'usuari introdueix dades errònies durant el procés de compra i la correcció dóna lloc a despeses, el Prestador es reserva el dret de carregar a compte de l'Usuari aquestes despeses o d'anul·lar la compra sol·licitada.

Per modificar les vostres dades de registre, podeu adreçar-vos a:

• A l'atenció de: GARCIA PLANAS JOIERS S.L.

• Adreça postal: C/. Galileu 220 (08224 Terrassa-Barcelona), Espanya.

• Telèfon de contacte: 93.780.38.09

• Correu electrònic: info@naiomy.es

• Adjuntar, en ambdós casos, una fotocòpia del DNI o document acreditatiu

3. Comandes i compres

El prestador facilita de forma clara i entenedora, la informació veraç i suficient sobre les característiques dels seus productes, en particular sobre les seves condicions jurídiques i econòmiques. És per això que els productes que es posen a la venda ofereixen la màxima garantia, tant des del punt de vista tècnic, com legal.

El servei de compra on-line a través d'aquest portal queda regulat en aquestes Condicions Particulars, sotmetent la compra de productes a les particularitats següents:

• Els usuaris contractants han de ser més grans de 18 anys.

• Les comandes del portal seran prèviament sol·licitades, pel client, al titular del web, mitjançant l'accés al carretó de la compra, en tractar-se d'una compra i d'un contracte establert fora d'establiment mercantil, a l'empara de l'art. 97 Reial Decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre.

• Un cop realitzada la sol·licitud de la compra per part del client, serà confirmat, pel venedor, per escrit per un mitjà digital i en un compte de correu electrònic facilitat pel client.

• Confirmada la comanda, pel client, s'indicarà el preu a pagar pel client, al full de comanda juntament amb els impostos i els ports corresponents.

• Enviada la confirmació de la comanda per part del venedor, s'entendrà celebrat el contracte i s'executarà d'acord amb les condicions generals de contractació a la legislació esmentada.

4. Preus dels ports

Els productes i despeses d'enviament del present portal es distribuiran als llocs següents:

• Els productes del portal es vendran a Espanya peninsular.

• Els preus dels ports són els següents: Tarifes 2021: 10€ (IVA INCLÒS).

• L'empresa de repartiment contractada pel prestador és: TIPSA https://www.tip-sa.com/es

El prestador es reserva el dret de modificació, suspensió temporal o cancel·lació, en qualsevol moment del servei.

El Prestador es reserva el dret a rebutjar aquelles compres que no superin els controls de seguretat establerts als seus sistemes de comerç electrònic, i en els sistemes de seguretat dels prestadors de serveis de pagament, que hagi contractat per a la gestió dels pagaments en aquest Portal.

Formes d'enviament i terminis de lliurament:

- Les comandes s'han de fer abans de les 12h perquè puguin ser enviades el mateix dia, en cas contrari, la seva comanda s'enviarà l'endemà hàbil. A partir d'aquesta hora, passaran a ser tramitats l'endemà per a la seva expedició, començant a comptar el còmput des de la recepció de la comanda, per a enviar-los.

- Queden exclosos els dissabtes, dies festius i festes locals.

- El lliurament de les comandes, es farà a les 48h. des que el client sol·licita la comanda. Això significa que des que el client realitza la compra i se li confirma la comanda, com a màxim, trigarà a rebre la compra dos dies hàbils. Tota aquesta informació se us indicarà al contracte de compra.

- Excepcions per al lliurament de comandes: A la temporada de Nadal, Blackfriday… En què les empreses de paqueteria tenen un excés de volum, pot passar que la comanda no arribi en el termini estipulat. Per obtenir informació del lliurament de la vostra comanda podeu consultar a la pàgina web de l'empresa de paqueteria “seguiment d'enviaments”. El prestador no es fa responsable dels retards en les esmentades èpoques de gran volum de lliuraments, així com, en els períodes excepcionals de COVID i confinament.

- Per a comandes no disponibles en estoc, el termini serà com a màxim 30 dies o, en cas que sigui superior, informarem el client del nou termini estimat atenent les noves disposicions d'estoc.

- No s'admetran trameses a apartats de correus.

- El prestador garanteix l'elaboració de la comanda sempre que hi hagi existències en estoc, el dia de l'arribada d'aquesta, o el dia que es rebi el pagament.

- Es procedirà el lliurament al transportista de totes aquelles comandes que es formalitzin, l'endemà hàbil de la sol·licitud de la comanda, i llevat que es realitzin en dissabtes, diumenges i festius, cas en què la comanda es tramitarà el primer dia laborable.

- El prestador es reserva el dret a variar el tipus d'enviament i la companyia de repartiment, per la qual s'efectua el transport de la mercaderia, sempre que no suposi un perjudici manifest per al client.

- S'informa a l'usuari que en el moment del lliurament de la mercaderia, si aquest estigués absent, i s'hagués de fer un segon lliurament al domicili del client, els ports seran del seu compte i càrrec exclusiu, o bé, haurà de acudir a la delegació de lempresa de repartiment que li correspongui per proximitat, per procedir a la recollida de la comanda.

5. Mitjans de pagament

Per al procés de pagament, s'utilitzen els serveis de tercers aliens i, en particular, els serveis de pagament següents:

• PAY-PAL

• Transferència bancària

El prestador del servei esmentat sol·licitarà a l'usuari determinades dades per realitzar el pagament, d'acord amb les modalitats de pagament que aquest ofereixi.

Un cop finalitzat el procés de pagament amb èxit, el contracte s'entendrà subscrit, i el prestador confirmarà aquesta contractació per correu electrònic, en un termini màxim de 24 hores.

Per això, se us remetrà al client la documentació següent:

• Document de contractació electrònica de compra on-line on consten les dades personals del comprador i del venedor.

• Descripció de la comanda del producte adquirit al portal.

• Import del pagament del  producte i mitjà de pagament.

• Ports a pagar, si s’escau.

• Impostos a pagar.

D'acord amb la Llei de Consumidors i Usuaris, en tractar-se de contractes fora d'establiment mercantil, el prestador posa a disposició dels seus clients un mitjà d'informació veraç i econòmic. Podeu adreçar-vos a: GARCIA PLANAS JOIERS S.L.

• Adreça postal: C/. Galileu 220 (08224 Terrassa-Barcelona), Espanya.

• Telèfon de contacte: 93.780.38.09

• Correu electrònic: info@naiomy.es

• Adjuntar, en tots dos casos, una fotocòpia del DNI o document acreditatiu de la seva identitat, a l'empara dels Art.15-22 de la LOPD-GDD i Art. 11 RGPD.

6. Lliurament de comandes i garanties

La política de lliurament de les comandes es regiran per les regles següents:

1. El prestador no es fa responsable dels possibles errors que puguin derivar-se per fallades del sistema informàtic, o bé, per les mateixes equivocacions humanes que es puguin ocasionar, en la facturació, venda dels productes o comunicació comercial. En aquest cas, es rectificaran de manera objectiva, sense que doni lloc a indemnitzacions ni pagaments addicionals al client, i s'oferirà a l'usuari la possibilitat de realitzar una nova comanda o desistir-ne, retornant els diners, al client, que hagués abonat a la compra inicial, si escau.

2. Si per causes no atribuïbles al prestador o força major, es posés a la venda un producte no disponible en estoc, aquest es compromet a actuar de bona fe i oferir a l'usuari una de les possibilitats següents:

- Reemborsar la quantitat que el client hagi abonat pel producte comprat, sense cap mena d'indemnització, a través del mateix mitjà pel qual s'ha fet el pagament.

- Substituir per un altre model, de la mateixa qualitat i valor, disponible en estoc, previ consentiment per part del client.

- Si hi ha possibilitat de disposar del mateix producte, en un termini posterior, enviar-lo en un nou termini de lliurament, pactat prèviament amb el client. Sinó se li tornaria l'import abonat al client, en cas de no estar conforme.

3. Tots els productes exposats a la present pàgina web, estan emparats pel règim de comprovació, garanties i servei d'atenció al client, establert al Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre. Això permet al consumidor, per procedir a la reclamació que consideri necessària de qualsevol producte venut al present portal, que no s'hagi ajustat a les característiques de qualitat, utilitat i finalitat del bé, dirigir-se al prestador per a qualsevol reclamació que consideri convenient.

7. Plataforma europea per a la resolució de conflictes al comerç on-line

La Comissió Europea facilita una plataforma de resolució de litigis en línia que es troba disponible al següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Els consumidors podran sotmetre les reclamacions a través de la plataforma de resolució de litigis en línia.

Aquesta nova plataforma de la Comissió Europea ofereix als venedors i compradors on-line una alternativa per mediar en els seus possibles conflictes generats per la compravenda en línia. Amb aquest nou sistema europeu de reclamacions, el que es pretén és obrir una via als ciutadans amb les institucions europees a l'àmbit de l'e-commerce.

Per accedir a la nova plataforma, es posa a disposició dels usuaris de la Comunitat Europea, on els consumidors poden plantejar els seus problemes, com si fos un organisme de resolució de conflictes nacional.